Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

ارزانترین زمان سفر به دبی | بهار دبی را دیدن کنید

دبی دارای ساختما‌ن‌های بلند با ارتفاعات چشمگیر بوده که یکی از بارزترین آنها برج خلیفه است. این شهر در چند سال اخیر به عنوان یک مرکز گردشگر پسند رونق گرفته است. صحرای ماسه‌ای طلایی، جزیره نخل دبی، سواحل و سبک زندگی مجلل،  مردم را وادار کرده است تا شاهد زیبایی آن باشند. حتی امروزه نیز این شهر در حال تکامل دائمی است. در طول سال، گردشگران به اینجا هجوم می‌آورند، بنابراین زمان خاصی برای برنامه‌ریزی تعطیلات به دبی وجود ندارد. با این حال، اگر قصد دارید در ماه مارس به دبی سفر کنید، بهار دبی را در اینجا تجربه خواهید کرد. بیایید بررسی کنیم که چه مکان‌هایی را می‌توانید پوشش دهید و چه فعالیت‌هایی را می‌توانید در ماه مارس در دبی انجام دهید.در واقع ارزانترین زمان سفر به دبی، ماه مارس و فصل بهار است.

آب و هوا دبی در ماه مارس (بهار دبی)

ماه مارس، فصل بهار در دبی است.دمای هوای دبی در ماه مارس بین 18 تا 29 درجه سانتیگراد است. در این مدت احتمال بارندگی بسیار کم است. شما می‌توانید در این زمان از ساحل دیدن کنید؛ زیرا دمای دریا تقریباً 22 درجه سانتیگراد خواهد بود که شنا کردن را برای شما راحت می‌کند. میانگین بارندگی در ماه مارس 10 میلی متر است. بنابراین، در صورت بارندگی، می‌توانید چند لباس گرم و چتر با خود به همراه داشته باشید.

10 بهترین مکان برای بازدید در دبی در ماه مارس؛ ارزانترین زمان سفر به دبی

این جاذبه‌های توریستی برتر دبی را که می‌توانید در ماه مارس کاوش کنید، بررسی کنید و به هریک با تور دبی سفر کنید.

1. برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است. ساخت و ساز این برج در مدت 6 سال به پایان رسید. این یک سازه بزرگ است که با ارتفاع 828 متر به زندگی خود ادامه می‌دهد. این ساختمان دارای یک سکوی مشاهده بسیار محبوب است. از آنجایی که ماه مارس در دبی به رطوبت کم شهرت دارد، می‌توانید از پشت بام برج خلیفه منظره‌ای پانوراما از کل شهر را تماشا کنید. این در واقع یکی از بهترین مکان‌های دبی در ماه مارس یا در هر زمان از سال است.

  • مکان: 1 بلوار شیخ محمد بن راشد – دبی – امارات متحده عربی
  • زمان: 24 ساعت باز است
  • نحوه دسترسی: با اتوبوس F13 بروید و به دبی مال برسید

جاذبه‌های گردشگری دبی با قیمت

2. برج العرب

برج العرب در سال 1999 تاسیس شد و یکی از پریمیوم‌ترین هتل های دبی است. این برج در یک جزیره مصنوعی واقع شده است. این هتل دارای یک فواره جذاب با لابی تحسین برانگیز است. دارای 203 سوئیت که کاملاً لوکس هستند. برج العرب 180 متر ارتفاع دارد و المان داخلی آن سلطنت را برای این مکان به ارمغان آورده است.

  • مکان: خیابان جمیرا - دبی - امارات متحده عربی
  • نحوه دسترسی: با گرفتن تاکسی از ایستگاه مترو مال امارات می توانید به برج العرب برسید.

3.دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از پروژه‌های تفریحی و گردشگری امارات شناخته می‌شود. این مکان به عنوان یک مقصد خرید ساخته شده است و منطقه ای برای رویدادهای تفریحی و فرهنگی است. می‌توانید غذاهای اصیل بخورید و غرفه‌های آن مکان را بررسی کنید.

  • مکان: جاده امارات – خروجی 37 – E311 – دبی – امارات متحده عربی
  • زمان: 4 بعد از ظهر تا 12 صبح (شنبه-چهارشنبه)، 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد (پنجشنبه جمعه)
  • نحوه دسترسی: سوار اتوبوس شماره 102 شوید که از ایستگاه مترو رشیدیه شروع می شود و شما را مستقیماً به دهکده جهانی در دبی می‌رساند.

4.نخل جمیرا

نخل جمیرا یک مجمع الجزایر مصنوعی در دبی است. این مظهر زیبایی است و زمانی که در حال تماشای منظره بالای آن مکان هستید به شکل درخت خرما است. این اولین پروژه بزرگ گردشگری امارات است و چندین مقصد گردشگری دبی در این مکان قرار دارد که مطمئناً می‌توانید در ماه مارس به گشت و گذار بپردازید.ارزانترین زمان سفر به دبی، بازدید شما از نخل جمیرا را جذاب‌تر می‌کند.

  • مکان: مناطق ساحلی جمیرا در امارات دبی.
  • نحوه دسترسی: با استفاده از تاکسی از ایستگاه مترو نخیل شهر اینترنتی Aur Dubai می‌توانید به پالم جمیرا برسید.

6. اسکی دبی

اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده است که 22500 متر مربع مساحت دارد. این پارک دارای پیست‌های اسکی، آکادمی اسکی و موزه یخ است. این مکان همچنین میزبان کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف است. می‌توانید در کافه بهمن نیز غذا بخورید. این سرزمین عجایب است که پنگوئن‌های واقعی، تله کابین و پنج شیب دارد. حدود شش هزار تن برف دارد و دمای داخل اسکی دبی 4 درجه سانتیگراد است.

  • مکان: خیابان شیخ زاید – دبی – امارات متحده عربی
  • زمان: 10 صبح تا 11 شب (یکشنبه و چهارشنبه)، 10 صبح تا 12 صبح (پنجشنبه)، 9 صبح تا 12 صبح (جمعه)، 9 صبح تا 11 بعد از ظهر (شنبه)
  • نحوه دسترسی: با مترو به مرکز خرید امارات بروید

7. دبی مارینا

دبی یک شهر کانالی مفهومی دارد که ساخته دست بشر است و به آن دبی جدید نیز می‌گویند. این یک سبک زندگی مجلل، مقصد خرید مجلل، هتل‌های درجه یک و گزینه‌های دیگر برای سرگرمی شما ارائه می‌دهد. این یکی از مکان‌های معروف دبی است که برای عابر پیاده مناسب است. هنگامی که در دبی مارینا هستید، حتما از اتوبوس آبی استفاده کنید که شما را به سفر در اطراف کانال می‌برد.

  • مکان: منطقه مسکونی در دبی - امارات متحده عربی
  • نحوه دسترسی: باید از جاده شیخ زاید عبور کرده و به ایستگاه مترو DAMAC Properties برسید. مترو شما را به سمت شمال مارینا دبی می‌برد.

بهترین کارها در دبی

انجام این فعالیت‌ها در دبی به شما اجازه نمی‌دهد در دبی خسته شوید. تمام کارهایی که می‌توانید در سفر به دبی خود انجام دهید را بررسی کنید.پس از آن متوجه می‌شوید که در ارزانترین زمان سفر به دبی نیز می‌توان از این شهر نهایت استفاده را برد.

1. موزه توهم دبی: مسحور شوید

آیا توهم را دوست دارید؟ اگر بله، پس باید از موزه توهم دبی دیدن کنید. این موزه یکی از بزرگترین موزه‌های جهان است و دارای یک استوانه چرخان، اتاق ایمز و ال سیف است. این موزه چشمان شما را فریب می‌دهد و ذهن شما را سرگرم می‌کند. سفر به دبی بدون بازدید از این مکان ناقص است.

  • مکان: السیف - نهر دبی - امارات
  • زمان: 10 صبح تا 10 شب (یکشنبه-چهارشنبه)، 10 صبح تا 12 صبح (پنجشنبه-شنبه)

2. چتربازی: آدرنالین خود را افزایش دهید

می‌توانید چتربازی را در فضای باز امتحان کنید و با پرش از ارتفاع 4000 متری، افق زیبای دبی را تماشا کنید. از چنین ارتفاعی می‌توانید منظره‌ای از برج العرب و برج خلیفه را ببینید. این یک تجربه متحول کننده زندگی است که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

  • مکان: دبی - امارات متحده عربی

3. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: با حیوانات دریایی آشنا شوید

در این مکان، 40 نوع مخزن نمایشی مختلف وجود دارد که چندین حیوان آبزی دارند. هنگامی که از باغ وحش بازدید می‌کنید، می‌توانید متوجه شوید که دبی از سه نوع مختلف اکوسیستم تشکیل شده است که از جنگل‌های بارانی، ساحل راکی و اقیانوس‌های زنده شروع می‌شود. می‌توان موجودات آبی شگفت انگیزی مانند پیرانا، شیرماهی، خرچنگ عنکبوتی غول پیکر، کروکودیل کوتوله آفریقایی، پنگوئن هومبولت و سمور را مشاهده کرد.

  • مکان: دبی مال - امارات متحده عربی
  • زمان: 10 صبح الی 12 صبح

نکاتی برای بازدید از دبی در ماه مارس

  • زمانی که شما چتربازی یا هر ورزش ماجراجویانه دیگری را انتخاب می‌کنید، محدودیت‌هایی در وزن، قد و سن وجود دارد.
  • اگر از بودجه خوبی بهره‌مند هستید، می‌توانید شام خود را در دبی قدیمی میل کنید.
  • هنگامی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، لیست تمام اعمال ممنوعه را بررسی کنید. در دبی، هنگام سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی، مجاز به
  • جویدن آدامس، چرت زدن یا نوشیدن آب نیستید.
  • اگر می‌خواهید برای رصد عرشه آسمان در برج خلیفه بروید، باید یک ماه قبل رزرو خود را انجام دهید.
  • آب و هوای دبی در ماه مارس بسیار خشک است. بنابراین باید مقدار زیادی کرم ضد آفتاب در کیف خود و یک بطری آب برای حفظ آب بدن خود داشته باشید.
  • می‌توانید چند لباس گشاد را نیز با خود به همراه داشته باشید
  • پس از رسیدن به دبی، باید کارت نول را دریافت کنید. این کارت به شما کمک می‌کند تا از حمل و نقل عمومی با کرایه یکسان استفاده کنید.

اطلاعات کلی در رابطه با ویزای دبی را در این‌جا بخوانید

سوالات متداول در مورد دبی 

در زیر به برخی از متداول‌ترین سوالات در خصوص دبی اشاره می‌کنیم:

در دبی به کدام زبان صحبت می‌شود؟

زبان اصلی دبی عربی است. اگر برای سفر به دبی خود را آماده می‌کنید، می‌توانید انگلیسی نیز صحبت کنید زیرا این زبان رایج ترین زبان در آنجا است.

بهترین زمان برای سفر به دبی کدام است؟

بهترین زمان برای بازدید از دبی از نوامبر تا مارس است که دمای هوا خنک خواهد بود. دبی مکانی بسیار خشک است و در طول سال به جز در ماه‌های زمستان آب و هوای گرم و مرطوبی را تجربه می‌کند. می‌توان بهترین آب و هوا را در ماه مارس در دبی تجربه کرد.

آیا می توان در دبی در مکان های عمومی PDA را نشان داد یا دست نگه داشت؟

یک زوج متاهل می‌توانند دست یکدیگر را بگیرند، اما نوازش، در آغوش گرفتن و بوسیدن به عنوان یک تخلف جدی برای عفت عمومی در نظر گرفته می‌شود. سعی کنید از PDA در مکان های عمومی اجتناب کنید.

آیا می توان در دبی الکل مصرف کرد؟

یک فرد برای مصرف الکل در دبی باید حداقل 21 سال سن داشته باشد. در اماکن عمومی نمی‌توانید الکل بنوشید زیرا در دبی ممنوع است.

آیا می توان در ساحل دبی بیکینی پوشید؟

گردشگران می‌توانند هنگام حمام کردن در ساحل لباس شنای مناسب بپوشند. هنگام خروج از ساحل باید لباس‌های معمولی بپوشید. باید در مورد اینکه در ماه مارس در دبی چه بپوشید تحقیق کنید.

آیا دبی مکانی امن برای گردشگران است؟

کاملا بله! این یکی از امن‌ترین مقاصد تعطیلات در جهان است. دبی قوانین سختگیرانه‌ای برای مجرمان وضع کرده است و به همین دلیل است که گردشگران می‌توانند هنگام حضور در دبی احساس امنیت کنند.

معروف ترین غذای دبی چیست؟

خوزی و آل ماچبوس از غذاهای سنتی دبی هستند. برنج، ماهی و گوشت بخشی از غذاهای اماراتی است.

آیا سفر به دبی گران است؟

دبی مکان گرانی است، اما اگر از سیدنی، لندن یا نیویورک می‌آیید، کرایه‌ها مقرون به صرفه خواهد بود. مردم دبی را به عنوان زمین بازی توصیف می‌کنند، چرا که می‌توانید از سفر خود به دبی با بودجه کم نیز لذت ببرید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.